Sustinatori si sponsori

Aceste noutati isi demonstreaza utilitatea atunci cand este vorba de politica firmelor si corporatiilor, deorece implicarea opiniilor consumatorilor existenti sau potentiali in alegerea strategiilor de marketing (atunci cand este posibil) devine un avantaj esential. In prezent, sursele traditionale de aflare a informatiilor, precum Pagini Aurii, au fost inlocuite cu motoare de cautare sau cu mai recentele canale de social media precum Facebook, Linkedln si Twitter. Acestora li se va adauga, cat de curand, si YUUB BUZZ CLUB.

Ceea ce s-a intamplat in ultimii ani pe Internet a fost crearea unui mijloc simplu si eficient care ajuta producatorii/furnizorii sa devina cunoscuti intr-un mod facil. Pe de alta parte, este foarte usor sa devii dependent de aceste canale de comunicare, mai ales datorita faptului ca este destul de costisitor sa te faci cunoscut in oricare alt mod. Pentru orice producator/furnizor este din ce in ce mai dificil sa isi depaseasca concurenta,  avand in vedere ca fluxul enorm de informatie si transparenta oferita de accesul la internet este accesibila oricui. De asemenea, acest flux de informatii face dificila luarea unei decizii corecte si bine fundamentata de catre clienti.

O retea inteligenta de business (Smart Business Network), la care fiecare companie participa cu propria stuctura, devine cat se poate de dinamica si competitiva, ducand la informatii clare, valide si pretioase despre fiecare utilizator in parte, pe care consumatorii le pot utiliza pentru a obtine rezultate optime. Nevoia de noi structuri de marketing si utilizarea acestora permit optimizarea costurilor pentru campanii de marketing online. Companii de top din domeniul marketingului utilizeaza aceste metode si obtin, datorita experientei acumulate in domeniu, rezulte in spirala, rezultate incredibile pentru colaboratorii lor!

 

Comentează