Furnizori YUUB

Pana in urma cu cativa ani, furnizorii reuseau sa influenteze relativ usor pietele. Companiile cu bugete uriase, destinate promovarii in mass-media, cu vanzari re-active si politici de marketing elaborate, erau cele mai castigate. Era cat se poate de simplu.

In ziua de astazi, expertii din publicitate au mult mai putini bani de cheltuit, iar accentul se pune pe obtinerea unor rezultate clare, masurabile, care sunt influentate direct de catre indivizi, de grupuri sau de retele mai mari. Clientul detine controlul mai mult ca oricand, hotarand ce produse si servicii isi doreste si cand are nevoie de ele.

Cumparatorii sunt orientati spre cautarile avansate de pe internet, sunt concentrati pe informatiile relevante despre produsele care ii intereseaza. Companiile care furnizeaza aceste informatii sunt apreciate, iar produsele si serviciile lor sunt mult mai bine vazute. Furnizorii iau parte la o adevarata revolutie a strategiilor de marketing, ca atare vanzarile se muta din mediul traditional in cel online. Instrumentele de marketing folosite pana acum (sloganuri, bannere si anunturile publicitare) isi pierd rapid impactul initial. In schimb, identificarea dorintei, a pozitiei fata de un anumit produs si a momentului potrivit pentru fiecare cumparator pot fi informatii foarte valoroase.